پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:21 - 1395/01/30

پویش حمایت از کالای ایرانی

فروشنده غیوری که با افتخار، «ایرانی» می‌فروشد/ سفارش ویژه خانواده ایرانی از نروژ/تصاویر

پویش مردمی حمایت از کالای ایرانی با هدف معرفی نشان‌های ایرانی و مراکز فروش آن، رفع شبهات در خصوص خرید کالای ایرانی و انتقال تجربیات افرادی که از نشان‌های ایرانی استفاده می‌کنند آغاز بکار کرده است.

کارگرآنلاین:  بعد از تأکیدات مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی و لزوم حمایت از تولیدات داخلی، فعالیت‌های گسترده‌ای در این زمینه آغاز شده است که یکی از آن را می‌توان پویش مردمی حمایت از کالای ایرانی دانست.

این پویش مردمی در سال جدید و با نامگذاری سال 95 بعنوان سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل با هدف معرفی نشان‌های ایرانی و مراکز فروش آن، رفع شبهات در خصوص خرید کالای ایرانی و انتقال تجربیات افرادی که از نشان‌های ایرانی استفاده می‌کنند آغاز بکار کرده است.

در ادامه بخشی از فعالیت‌های این پویش مردمی را از نظر می‌گذرانید:



 


*خرید کالای ایرانی یک خانواده ایرانی از نروژ



 

* دعای اقتصادی یک نوجوان برای پدر و مادرش



 

*فروشنده غیور ایرانی که با افتخار، ایرانی می‌فروشد

 

 


*عروسک‌های رزمنده در دست کودکان ایرانی

ساخت عروسک‌های ایرانی با نام رضا که نماد شهدای نوجوان است با نام رضا و معصومه نماد عفاف فاطمی نیز یکی دیگر تولیدات فرهنگی است که با تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم حمایت از تولیدات داخلی آغاز شد؛ آموزش سبک زندگی اسلامی ایرانی به کودکان در قالب اسباب بازی از جمله اهداف ساخت این عروسک است.

 



*فروش عروسک‌های رزمنده به خریداران چینی!



 



در ادامه بخشی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی‌ سال 95 را می‌خوانیم: «در مسئله‌ی اقتصاد، آنچه که اصل است، تولید داخل، اشتغال، رفع بیکاری، رونق اقتصادی و مقابله با رکود است. علاج همه‌ی اینها در اقتصاد مقاومتی است و باید برای اقتصاد مقاومتی کار و تلاش انجام بگیرد. شعار امسال: «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل»/فارس

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین